Comarch – Moje BR

Rok 2020 to okres ciągłych zmian, do których musimy się dostosować. Jedną z nich jest zwiększony udział komunikacji za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W trosce o komfort naszych Klientów oraz wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, we współpracy z Comarch, producentem oprogramowania księgowego, powstała aplikacja do komunikacji z biurem rachunkowym – Comarch Moje BR, która umożliwia m.in. przesyłanie dokumentów do biura oraz wystawianie faktur.

Krótki opis aplikacji:

Comarch Moje BR to aplikacja dedykowana do najmniejszych przedsiębiorców, wystawiających do 5 faktur sprzedaży w miesiącu. W aplikacji można dodawać także dokumenty kosztowe (przez usługę Comarch OCR – 10 stron co miesiąc bezpłatnie z możliwością wykupienia pakietu na więcej stron). Aplikacja, oprócz wystawiania dokumentów, służy także do komunikacji między Klientem a obsługującym go Biurem Rachunkowym. Klient ma możliwość przesłania wyżej wymienionych dokumentów do Biura, a Biuro pracujące na Comarch ERP Optima może wysyłać informacje o aktualnym saldzie zobowiązań (składki ZUS, podatek VAT i PIT oraz faktury za usługi księgowe).

Aplikacja jest oczywiście dostępna na urządzenia mobilne z systemem Android i iOS.

INSTRUKCJA

Krok 1. Załóż konto w aplikacji Comarch Moje BR
·   Android
·   IOS
Klient po zainstalowaniu aplikacji powinien wybrać opcję „Załóż konto” i dokonać rejestracji poprzez wypełnienie formularza (pomoc).
Krok 2. W odpowiedzi na tę wiadomość prześlij nam adres e-mail, na który zostało założone konto w aplikacji.

Krok 3. Potwierdź współpracę z naszym biurem w aplikacji.

Krok 4. Następnego dnia sprawdź, czy na pulpicie głównym wyświetlają się dane pobrane z TAX Medica.

Sprawdź, jak korzystać z aplikacji Comarch Moje BR:

Ważne informacje o Comarch BR:

Ekran główny aplikacji

Na ekranie startowym dostępne są informacje o aktualnych zobowiązaniach: ZUS, PIT, VAT i usługi księgowe, a także kwotach z dokumentów sprzedażowych i zakupowych, jakie zostały wprowadzone do aplikacji w wybranym miesiącu. Z menu dolnego można przejść na zakładki Sprzedaż oraz Zakupy aby zobaczyć listę dokumentów w programie, a także do menu dodatkowych opcji (m.in. lista produktów i kontrahentów).

Wystawianie dokumentów sprzedaży

Podczas wystawiania faktur sprzedaży Klient może skorzystać ze słownika produktów i kontrahentów. Kontrahenci są weryfikowani w GUS oraz w Wykazie podatników VAT. Zatwierdzony dokument automatycznie jest przesyłany do Biura Rachunkowego. Dodatkowo można błyskawicznie wysłać go mailem do kontrahenta.

Wprowadzanie dokumentów kosztowych

Dokumenty kosztowe wprowadzane są poprzez usługę Comarch OCR. Wystarczy zrobić zdjęcie faktury, a usługa Comarch OCR odczyta dane i wprowadzi je na dokument kosztowy, operatorowi pozostanie weryfikacja i zatwierdzenie dokumentu. Zatwierdzony dokument również jest automatycznie przesyłany do Biura Rachunkowego.

Zainstaluj aplikację już dziś i miej dostęp do informacji o swojej działalności w jednym miejscu!